perjantai 4. maaliskuuta 2016

Yoursin vaatteita

Täällä taas. :)

Huomenna lähdetään tuonne Tuurin suunnalle käymässä, niin ajattelin tulla kirjoittelemaan vähän kuulumisia ennen sitä.

Olen käytänyt ahkerasti Yoursin uusia vaatteita, tässä kuvia niistä. Instagramin puolella onkin ihan tuoretta asukuvaa tältä päivältä. :)





Mikähän muuten kännykässäni on. Joku on asentanut siihen salaa jonkun tsemppaus ohjelman minulle. :D Esimerkiksi tänään olin vapaapäivänä poitsun kanssa lenkillä ja sitten pulkkailtiin vielä päälle. Käveltyä tuli siis. Kännykkääni tulee automaattisesti aina tietyn askelmäärän jälkeen tsemppausviestiä ja tietoa, että olen yltänyt tavoitteeseeni. Minä en ole mitään muuta kuin Endomondon asentanut kännykkääni ja tuo ohjelma ei ole se. :D Mikä ihme tuo sitten on? Mieheni ei ainakaan tunnusta sellaista asentaneen ja tuo 1-vuotias ei varmaan ihan vielä osaa sellaisia asennella. :D

Jos nyt olisi taudit selätetty. Minuunkin iski pieni flunssa mutta onneksi meni helposti ohi. Poitsulla ollut jo yli 2viikkoa tuota räkätautia mutta nyt näyttää paremmalta. Voi apua, mitä se sitten on kun poitsu menee hoitoon ulkopuoliselle. Tehtiin muuten hakemus, syyskuussa sitten poika aloittaa hoidon (toivottavasti perhepäivähoitajalla, kuten toivottiin). :) Eikös ne kaikki taudit tule sitten ihan varmasti. :(

Nyt vielä pakkailemaan viimeisiä vaatteita. Huomenna on hyvän ystävän häät, ihanaa. :)

4 kommenttia: