perjantai 21. helmikuuta 2014

Jännittää!

Tässä yritän tehdä postausta samalla kun katson peliä. Aika rauhallisesti alkanut matsi, sitten kun jompi kumpi saa maaliin, niin varmaan peli saa enemmän vauhtia. :)

Blogi hiljenee pariksi päiväksi matkan ajaksi. Olen yrittänyt tehdä päivityksiä tuolla Galaxyllani mutta se aina sekoaa täysin, kun yritän mennä bloggeriin. En ole myöskään harrastanut ajastettuja postauksia, menen aina niin fiiliksen mukaan postauksien aiheiden kanssa. Minä en ole kovin suunnitelmallinen postauksien tekemisen suhteen. Olen aina sellainen matkalle lähdönkin suhteen, I´ll go with the flow. :D Mies tykkää tehdä tarkkaa suunnitelmaa matkapäivien aikataulujen suhteen, minä menen sitten perässä kiltisti tai joskus menen perässä ja valitan. :) Nyt tämän Helsingin reissun suhteen olen tehnyt mielessäni karttaa kaupoista, joissa haluan käydä. Sunnuntana voisi tehdä jotakin muuta kuin shoppailla. Tapahtuuko Helsingissä nyt viikonloppuna jotakin mielenkiintoista? Kesällä tykätään sitten enemmän kierrellä Suomenlinnassa ja sen sellaisissa, niitä ei kannata siis nyt ehdottaa.

Olen tässä selaillut vanhoja kuvia koneelta, pitäisi saada ne jonkinlaiseen järjestykseen. Eräällä tutulla on sellainen tapa, että teetättää kuvakirjan joka vuodesta. Siinä olisi kyllä ideaa! Kyllä sitä vuodessa aina kaikkea ehtii tapahtua, ihan vaikka sitten niitä perinteisiä häitä ja sen sellaisia.

Elvira ja miehen käsi. :)
  
Elvira close up.
LOVE.


Nyt täytyy mennä laittamaan vielä viimeisiä juttuja matkalaukkuun ja sitten pikku hiljaa lähteä lentokentälle.

Laittakaa tosiaan niitä ehdotuksia mitä tehdä Helsingissä sunnuntaina? :)

Hyvää weekendiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti