tiistai 31. heinäkuuta 2012

Vastaa uteliaalle

Oletteko huomanneet kyselyn sivujeni oikealla puolella? :) Utelias haluaisi tietää, että mistä päin Suomea tätä blogia luetaan, koska viime aikoina on tullut aika paljon uusia lukijoita, joka on aivan mahtava asia! :)

Sain taas muistutuksen, että miksi minun ei kannata ostaa kosmetiikkaa marketeista. Silmämeikinpoistoaineeni oli loppu ja markettikäynnilläni ajattelin kokeilla jotain huomattavasti edullisempaa ainetta. Olen käyttänyt Lancomen poistoainetta viime kuukaudet mutta 36€ hinta kirvelee aina vaikka aine onkin tosi loistavaa. Noh, ostin tosiaan Nivean poistoainetta ihan kokeilumielessä. Ensinnäkin meikit eivät meinanneet lähteä ollenkaan silmistäni ja toiseksi nyt minulla on turvonneet ja punoittavat silmät. Ei hyvä!

Yksi pahimpia kokemuksia, jonka olen saanut edullisimmista meikeistä, tuli aurinkopuuterista muutama vuosi sitten. Olin silloin Lontooseen juuri lähdössä ja käytin puuteria ensimmäisen kerran, kun olin matkustamassa Lontooseen. Siitä pari päivää heräsin aamulla todella turvonneisiin kasvoihin ja ihottumaan poskissani. Jopa nenänsieraimet olivat paisuneet, olo oli tukala!! Allergisen reaktion rauhoittumisessa meni ainakin viikko, Suomeen takaisin tullessa älysin vasta laittaa kasvoihin kortisinonvoidetta, kun kävin lääkärillä näyttämässä naamaani. Minä+marketin kosmetiikka= epäkelpo yhdistelmä.

Olin töissä normaalisti näillä silmilläni ja kävin laittamassa vielä tilaukseen pesutornin, joka pitäisi saapua perjantaina. Nyt menen kokeilemaan meikin poistoa aiemmin käyttämälläni poistoaineella, jos reaktio rauhoittuisi. Lääkäriin en ainakaan vielä mene, parantumisen toivossa on hyvä elää...






11 kommenttia:

  1. Mä en näe muuta kuin tuon traffic feedin tässä sun sivulla :) Mutta Espoosta käy tämä likka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, miksiköhän? :( Kyllä tuohon kyselyyn on vastauksia tullut, että kyllä se ainakin joillakin näkyy. Sivuni kyllä latautuvat aika hitaasti jostain syystä, että jos pitää vain odotella hetki? Kysely sijaitsee tuossa arkiston vasemmalla puolella.

      Poista
  2. mullekaan ei näy mitään kyselyä.

    hei sulle ois haaste :) http://fffirstclassticket.blogspot.fi/2012/08/kymmenen-kuvaa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin jo vilkaisemassa haastetta, vaikutti tosi kivalta! :) Olen muuten unohtanut vastata siihen edelliseen haasteeseen. Taidan olla aika huono haasteiden toteuttaja. Yritän petrata!!

      Poista
  3. Juu, ei näy mitään kyselyä. Olen joensuulainen.
    Oletko koskaan kokeillut puhdistaa meikkiäsi ja ihoasi
    Aqulan L:llä? Suosittelen, hyvin lähtee. Eikä ärsytä silmiä,
    paitsi ei tehoa "itkun" kestävään ripsariin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän vedenkestävää ripsaria, joten se ei oikein auta tässä tapauksessa. Vedenkestävää ripsaria käytän siksi, että se pitää ripset taivutettuina paremmin "tykymmän" koostumuksensa ansiosta. Ammattilaisilta sain tämän vinkin ja olen todennut sen ainakin itselläni toimivaksi! :)

      Poista
  4. Ostaisit jotain luonnonkosmetiikkaa, kaikkea kemikaaleja säkin naamaas laitat ja maksatkin itses vielä kipeeksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. The Body Shopin tuotteet ovat lähimpänä käyttämäniäni luonnonkosmetiikan tuotteita. Olen kokeillut esim. Weledan tuotteita mutta en tykännyt. Kyllä luonnonkosmetiikka maksaa myös!

      Poista
  5. Ootko koskaan kokeillut Cliniquen Take the day off meikinpoistoainetta? Tämä on kyllä paras ja mihinkään muuhun en luota.

    Kiva blogi sulla, terveiset Jyväskylästä :)

    VastaaPoista
  6. Heippa!

    En ole ennen kuullutkaan tuosta, kävin nettikaupoissa tekemässä kartoitusta asiasta. Käytätkö itse puhdistusmaitoa vai sitä toista vaihtoehtoa? Poistaako vedenkestävän ripsarin, voiko käyttää koko nassun pesuun? :)

    VastaaPoista
  7. Take the day offia voi käyttää koko nassun pesuun ja lähtee myös vedenkestävä ripsari. Käytän sitä toista versiota eli pullo jossa lukee "Remover For Lids, Lashes & Lips". Vaikka toi jonkin verran maksaa, mutta kyllä tästä kannattaa vähän maksaakin.

    VastaaPoista