sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Orange

Men hej!

Pitkästä aikaa taas täällä. On pitänyt kiirettä, kun perjantaina oli äitini ja mummuni synttärit ja sitten eilen oli hyvän ystävän polttarit. :)
Viikonlopun väriteemana on ollut oranssi.

Kengät Vagabond Florence ja Essien kynsilakka.
Minulla oli nuo kengät eilen polttareissa ja oli sitten muuten hyvät jalkaan! Olisin ensiksi halunnut kengät mustana mutta ne on loppu joka paikasta. Oranssiset lähti mukaan siitä syystä, että minulla oli polttareiden ilta-osiossa Gina Tricotin uusi mekko/tunika. Mutta kuinka ollakaan minulla ei ole yhtään kuvaa illasta, jossa olisin ollut oranssisessa asussani. :( Olin polttareiden kameravastaava ja tunnetusti siinä osassa viihdytään siellä linssin toisella puolella.

Polttareiden päivän rientojen asusta ehdin nappaamaan kuvan.


Päällä pitsinen bolero - joku merkki, tunika - NewLook, pitkä toppi - Zizzi, leggarit - Nanso
Piti ostaa uudet leggarit nopeasti, koska olin unohtanut kaikki kotiini. Ostin sitten tuollaiset Nanson, eivät istuneet yhtä hyvin kuin NewLookin leggarit mutta pakko mikä pakko. :)



6 kommenttia:

  1. Aivan ihanan näköiset noi oranssit kengät!

    VastaaPoista
  2. Hei Satu! En ole ehtinyt vähään aikaan kommentoimaan, kiitos kaikista kivoista matkajutuista ja asukuvista! Työasupostaukset katselin myös mielenkiinnolla, tosin itse olen terveydenhoitoalalla eli vaatteet ovat talon puolesta. Osaat valita kivoja värejä, esim. turkoosi käy mielestäni sinulle tosi kauniisti. Minun pitäisi löytää pitsisen ruskean tunikan alle joko musta tai ruskea pitkä toppi mutta vielä ei ole sattunut sopivaa kohdalle. Oranssit kenkäsi ovat ihanat,tulee ihan hedelmän maku ja tuoksu suuhun kun noita kenkiä katselee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Eve,
      Kiva, että ehdit nyt kommentoimaan. Niitä on niin kiva saada aina! :) Oletko katsonut Zizzin valikoiman topeista, esim. Ellokselta tai sitten ihan liikkeestä, jos sijaitsee sinua lähellä? Heillä on yleensä aina perusvalikoimassa jos jonkinlaista toppia.

      Poista
  3. Saanko kysyä oletko koskaan tilannut Forever21:ista? Jos olet, niin miten koot pitävät paikkaansa ja minkä laatuisia vaatteet ovat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tilannut.. ja tietysti saa kysyä. :)

      Minulla on lähes aina poikkeuksetta koko 3X, eli isoin heidän valikoimasta. Housut ovat aika pieniä, laatu on mielestäni heikompaa kuin esim.. Yoursilla. :)

      Poista