keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Shoppings and music

Tilasin joku aika sitten Evansilta uudet saappaat, entiset alkaa olemaan tosiaan entiset. Toinen vetoketju katkesi ja toisesta saappaasta strech-osa varresta repesi. Niitä on kyllä käytetty niin ahkeraan, että en yhtään ihmettele.

£49,50


Vielä en kommenttia osaa antaa, koska eivät ole vielä päässeet hyppysiini asti. Toivon, että nuo ovat sopivat. Ainakin extra extra wide fit lupaa hyvää. :)

New Yorkin Outlet- kylästä ostamani Tigi muotovaahto pääsi loppumaan, joten kävin ostamassa uuden tuotteen testiin.

Tämä on varsinaisesti kiharoille hiuksille mutta pitäisi sopia tähänkin päähän.
Olen selaillut NewLookia, Yoursia ja Evansia rikollisen paljon tässä viime päivinä, mitäs laittavat niitä ale mainoksia sähköpostiin koko ajan tulemaan....
Vielä en ole tilannut mitään.....

Olen muuten nykyään siirtynyt Apple-tuotteiden pitkän fanijonon jatkeeksi. Tämä ipodnano on mahtava! Miten näin pienessä vehkeessä voi olla näin paljon ominaisuuksia? Tähän mennessä olen ainoastaan ostanut musiikka itunesista mutta tällä voisi tehdä niin paljon muutakin. Askelmittaria voisi esimerkiksi kokeilla ihan yleisen mielenkiinnon vuoksi.

Yleensä en tee uudenvuodenlupauksia mutta nyt tein poikkeuksen. Olen aloittanut karkkilakon, 5 päivää jo mennyt ilman. Tähän ei liity mitään vakavaa laihdutus päätöstä tms. Jotenkin joulun aikaan tuli syötyä niin paljon, että nykyään ei tee edes mieli karkkia.

Se Helsingin matka loppuviikosta on sittenkin vielä harkinnan alla. Toisaalta olisi mukava käydä vaihteeksi Tampereella tai siis Ideaparkissa ja Ikeassa. Mitähän sitä tekisi? Helsingissä houkuttelee Guessin myymälä, jonne sain lahjakortin. Niitä vaatteitahan tähän vartaloon ei saada tungettua väkisinkään mutta laukku olisi hakusessa. :D

3 kommenttia:

  1. Ihania Avon ja Oriflame tuotteita voi tilata kauttani tai tehdään sulle tunnukset ja voit itsenäisesti tilailla. Valikoimaa riittää, joka kuvastosta löytää jotain uutta :o)

    VastaaPoista
  2. Tuetaan Tamperetta!!! Eimut, mä oon itsekin joskus miettinyt noita kaiken maailman musiikkisoittimia kun niitä tuntuu olevan kaikilla (paitsi mulla), mutta jotenkin en kuitenkaan osaa kuvitella itseäni niin aktiiviseksi musan kuuntelijaksi, että tarvisin moista. Ne ovat kyllä tosi söpön näköisiä! :D En tiennytkään että sitä voisi käyttää myös askelmittarina? Kuulostaa hyvältä... Ehkä mun pitäis tutustua tähän asiaan vähän enemänkin... ;)

    Hyvää uutta vuotta muuten! Oletteko vielä muuttamassa?

    VastaaPoista
  3. Kisu: Serkkuni välittää minulle jo Oriflamea tarvittaessa. Olen siis tullut jo tutuiksi tuotteiden kanssa. Mutta kiitos kommentista. :)

    Jenni: Ja Tre voitti! ;) kannattaa kyllä harkita tuota Nanoa. Kulkee mukana joka paikkaan, koska painaa vain muutaman gramman. Sillä voi kuunnella myös radiota tai käyttää rannekellona. Ollaan vielä muuttamassa mutta tarkkaa ajankohtaa ei vielä tiedä, keväällä kuitenkin. Hyvää uutta vuotta sinne Usan suunnallekin, kivaa lukea blogiasi! :)

    VastaaPoista