torstai 21. lokakuuta 2010

26

Tiedättekö mikä luku tuo on?

Noin monta kosmetiikka juttua käytän 24 tunnin aikana. Karkkipäivä blogissa oli syyskuussa tälläinen juttu ja siitä lähtien olen ollut kiinnostanut laskemaan oman numeroni.


















Tässä kaikki mitä tänään olen laittanut nassuuni, paitsi käsirasva meni kätösiin.
Niin ja hajuvesi meni muualle kuin nassuun. :D


















Hiuksiin meni tälläisiä tököttejä ja kosteusvoide arvatenkin kroppaan.


















Tässä aineita joita ajattelin vielä tänään käyttää. Käyn nimittäin aina iltaisin suihkussa.

Oikeastaan unohdin vielä kaksi juttua...huulirasvan ja jalkarasvan. Eli luku olisi 28.

Mikäs on teidän luku? :)

3 kommenttia:

  1. Härre gud!!!! Mä käytän parhaimmillaan päivässä... 15 tuotetta - edellyttäen että pesen sinä päivänä myös hiukset ja muistan laittaa hajuvettä :D Eipä sillä, kaapit on silti täynnä tavaraa...

    VastaaPoista
  2. Mä olin ennen sellainen purnukoiden hamstraaja, mutta just eilen mietin että oikeastaan nyt kaapeissa ei ole mitään ylimääräistä. Eli aikalailla kaikkia ostamiani tököttejä käytän. Mutta paljon niitä kyllä sittenkin menee tähän nassuun ja kroppaan..:)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista